Brak towaru

Zdobywam świat. Karty pracy cz.3 wiosna/lato P.7

Symbol: 9788381087865
Dostępność: 0 szt.
29.24
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Justyna Hadryś
Wydawnictwo:
MAC
Stron:
108
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381087865

Materiały ćwiczeniowe dla uczniów szkół podstawowych specjalnych zawierają m.in. treści odnoszące się do sytuacji z jakimi człowiek spotyka się w swoim życiu.

Zagadnienia dobrano adekwatnie do rozwoju ucznia i pełnionych przez niego w środowisku funkcji.

Poruszona została różnorodna problematyka społeczna jak: własna tożsamość, emocje, role w rodzinie i otoczeniu rówieśników, normy zachowania, bezpieczeństwo, spędzanie czasu wolnego, higiena osobista, komunikacja z otoczeniem, czy patriotyzm.

Materiały, zgodnie z metodyką nauczania uczniów niepełnosprawnych nawiązują do pór roku i są osadzone w życiu codziennym ludzi.

Ich celem jest przygotowanie ucznia pod względem sensorycznym, motorycznym i werbalnym do zdobywania nowych umiejętności, które można wykorzystać w codziennym funkcjonowaniu w społeczeństwie.

Karty pracy poziom 7, część 3 - wiosna/lato zawierają 56 kart z ćwiczeniami o zróżnicowanym stopniu trudności.

Wybrane zagadnienia:

- W kinie i w teatrze

- Wyjście do kawiarni

- Świąteczne zwyczaje

- Przygotowywanie posiłków

- Patriotyzm

- Prace ogrodnicze i pielęgnacja roślin

- Pomoc innym

- Przygotowane do podróży

- Środki komunikacji miejskiej

- Utrwalenie liczb i doskonalenie wykonywania działań oraz czytania i pisania

- Ćwiczenia grafomotoryczne

Parametry:
Autor:
Justyna Hadryś
Wydawnictwo:
MAC
Stron:
108
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: