Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP

Dostępność: 3 szt.
52.95
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa:
pudełko
Waga
0.15 kg
EAN:
9788302189203

Zestaw gier edukacyjnych:

Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy.

W skład gry wchodzi:

  • dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 "Miejskie uliczki", druga - dla uczniów kl. 2-3 "Biblioteka zagadek"), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
  • To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
  • Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
  • Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.

"Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.

Zestaw składa się z:

  • dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier.
  • Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. "Plac zabaw" przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej - gra pt. "Park aktywności" dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy.
  • Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę.
  • 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.

"Planszówki dla mądrej główki". Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga - dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
  • Plansza do gry dla klas 1-2 jest poglądowym rysunkiem przedstawiającym bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy 3 przedstawia naturalny las liściasty wczesną wiosną. Na planszach wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami i pytaniami.

Parametry:
Autor:
praca zbiorowa
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa:
pudełko
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: