-
Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06
![Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06 Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06](/images/rb343/476000-477000/Zbior-zadan-Realizacja-uslug-w-recepcji-HGT-06_%5B476972%5D_480.jpg)
![Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06 Zbiór zadań Realizacja usług w recepcji HGT.06](/images/rb343/476000-477000/Zbior-zadan-Realizacja-uslug-w-recepcji-HGT-06_%5B476972%5D_480.jpg)
Symbol:
9788302203763
63.14
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788302203763 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Zbiór zadań przeznaczony dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.06 (Realizacja usług w recepcji).
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Publikacja uzupełnia podręczniki z zakresu realizacji usług w recepcji. Zawiera zadania pozwalające kandydatowi do zawodu technik hotelarstwa lepiej zrozumieć zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania porozumienia.
Dzięki tej publikacji można zdobyć umiejętności w zakresie przygotowania rezerwacji, prowadzenia dokumentacji hotelowej, świadczenia gościom usług przez pracowników recepcji, a także zyskać znajomość procedur przyjęcia i wykwaterowania gości oraz zasad prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Podręcznik zawiera zestaw ćwiczeń i zadań pomocnych podczas realizacji zajęć, opracowany pod kątem efektów kształcenia i kryteriów weryfikacji opisanych w nowej podstawie programowej dla zawodu technik hotelarstwa. Nowatorska i atrakcyjna publikacja, która pomoże w prowadzeniu zajęć edukacyjnych metodami motywującymi do aktywności. Ponadto zainspiruje do poszukiwań i twórczych rozwiązań oraz do samodzielności.
Odpowiedzi do zadań dostępne są w Klubie Nauczyciela.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.