-
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Symbol:
9788380859555
48.90
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 6 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788380859555 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.