• Menedżer gastronomii cz.2

Autor Mołoniewicz Jan Marek
Wydawnictwo Moja Consulting
Stron 192
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
80.26
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 14 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788393944842

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten wyjątkowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na różnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dodatkową gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Szerokie doświadczenie zawodowe autora sprawia, że książka ma charakter niezwykle praktyczny.
W poradniku podano wiele przykładów wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora Ciemna strona Gastronomii jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników, zawiera przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten polecany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia