• Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka

Autor Krzysztof Obłój
Wydawnictwo PWE
Stron 260
Rok wydania 2014
Oprawa broszurowa
Format 16,2x23,7 cm
53.58
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 4 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788320821031

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: o istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, o formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, o motywy umiędzynarodowienia działalności firm, o teorie firmy międzynarodowej, o strategie i struktury firm międzynarodowych, o zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) o zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania. 
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia