-
Zarządzanie emocjami w organizacji
Symbol:
9788366491359
53.34
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 3 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788366491359 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm oraz reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji oraz postaw pracowniczych, wraz z wymiarem materialnym kultury i strukturą fizyczną organizacji.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.