Realizacja usług w recepcji. Kwalifikacja HGT.06. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Część 2

Dostępność: 6 szt.
82.77
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Barbara Cymańska-Garbowska,Danuta Witrykus,Grzegorz Wolak
Stron:
240
Rok wydania:
2021
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Data wydania:
2022-02-21
Status:
JEST
Wydawca:
WSIP PODRĘCZNIKI
Wydanie:
1
Waga
0.46 kg
EAN:
9788302190629

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię
Parametry:
Autor:
Barbara Cymańska-Garbowska,Danuta Witrykus,Grzegorz Wolak
Stron:
240
Rok wydania:
2021
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24,2
Data wydania:
2022-02-21
Status:
JEST
Wydawca:
WSIP PODRĘCZNIKI
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: