Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Kategorie
- Akademicka-fachowa
- Albumy
-
Artykuł szkolne i papiernicze
- Artykuły do pakowania prezentów
- Artykuły kreatywne
- Artykuły piśmiennicze
- Artykuły plastyczne i akcesoria
- Bloki, zeszyty
- Butelki termiczne, bidony, śniadaniówki
- Farby i przybory malarskie
- Gadżety
- Globusy i mapy
- Kalendarze
- Karnety, Pocztówki, Zakładki, Zawieszki
- Magnesy, pinezki, szpilki
- Masy do modelowania
- Notesy, skorowidze, wizytowniki
- Pamiętniki, notesiki
- Papiery i Etykiety
- Piórniki
- Piórniki, plecaki, torby, worki
- Plecaki
- Pomoc naukowa
- Portfele
- Pozostałe
- Przybory matematyczne
- Przybory szkolne
- Segregatory
- Teczki
- Tornistry
- Torby
- Upominki
- Urodziny i przyjęcia
- Worki szkolne
- Zszywacze, dziurkacze
- Audiobooki
- Encyklopedie
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Klocki
- Klocki Playmobile
-
Literatura
- Aforyzmy
- Antropologia
- Archeologia
- Architektura
- Astrologia
- Astronomia
- Biografie
- Biznes, ekonomia, marketing
- Czasopisma
- Diety i zdrowe żywienie
- Dla dorosłych
- Dokument
- Dramat
- Dzienniki, pamiętniki
- Ekologia
- Ekonomia
- Ekonomia i biznes
- Erotyka
- Eseje
- Etyka
- Ezoteryka
- Fantastyka
- Felietony
- Film
- Filozofia
- Finanse
- Historia
- Historyczne
- Hobby
- Horror
- Humanistyka
- Humor
- Informatyka
- Inne
- Językoznawstwo
- Języki obce
- Klasyka obca
- Komiks
- Kryminał
- Kuchnia
- Kultura
- Legendy
- Listy
- Literatura faktu, reportaż
- Literaturoznawstwo
- Logistyka
- Malarstwo
- Marketing
- Medioznawstwo
- Medycyna
- Militaria
- Motoryzacja
- Muzyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
- Obyczajowa
- Opowiadania
- Opowieść
- Pamiętnik
- Parapsychologia
- Pedagogika
- Piękna
- Podróże
- Poezja
- Poezja, dramat
- Polityka, Politologia
- Popularnonaukowa
- Poradniki
- Powieść
- Prawo
- Proza
- Proza współczesna
- Przewodniki
- Przygodowa
- Psychiatria
- Psychologia
- Publicystyka
- Reklama
- Religia
- Romans
- Science Fiction
- Senniki
- Sensacja
- Socjologia
- Sport
- Sztuka
- Thriller
- Ukraińska
- Wiersze
- Wojenne
- Wróżbiarstwo
- Wspomnienia
- Współczesna
- Wywiady
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Zdrowie i uroda
- Zwierzęta
- Logopedia, Pedagogika, Dydaktyka
- Gry
- Języki obce
-
Lego®
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Batman
- Boost
- City
- Classic
- Creator
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Elves
- Flowers
- Friends
- Functions
- Harry Potter
- Gabby's Dollhouse
- Icons
- Ideas
- Indiana Jones
- Juniors
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Mindstorms
- Minecraft
- Minions
- Ninjago
- Lego Dodatki
- Opakowania Zbiorcze
- Speed Champions
- Star Wars
- Super heroes
- Super Mario
- Technic
- Trolls
- Vidiyo
- Puzzle
- Komiksy i Manga
- Książki na prezent
- Kartografia i przewodniki
- Historia
- Podręczniki
- Słowniki
- Literatura obcojęzyczna
- Zabawki
- Nowości
- Polecamy
- Lektury szkolne
- Nagrody Szkolne 2025
- Wyprzedaże do -90%
- Kontakt
-
Kategorie
-
Artykuły do pakowania prezentów
-
Artykuły kreatywne
-
Artykuły piśmiennicze
-
Artykuły plastyczne i akcesoria
-
Bloki, zeszyty
-
Butelki termiczne, bidony, śniadaniówki
-
Farby i przybory malarskie
-
Gadżety
-
Globusy i mapy
-
Kalendarze
-
Karnety, Pocztówki, Zakładki, Zawieszki
-
Magnesy, pinezki, szpilki
-
Masy do modelowania
-
Notesy, skorowidze, wizytowniki
-
Pamiętniki, notesiki
-
Papiery i Etykiety
-
Piórniki
-
Piórniki, plecaki, torby, worki
-
Plecaki
-
Pomoc naukowa
-
Portfele
-
Pozostałe
-
Przybory matematyczne
-
Przybory szkolne
-
Segregatory
-
Teczki
-
Tornistry
-
Torby
-
Upominki
-
Urodziny i przyjęcia
-
Worki szkolne
-
Zszywacze, dziurkacze
-
Aforyzmy
-
Antropologia
-
Archeologia
-
Architektura
-
Astrologia
-
Astronomia
-
Biografie
-
Biznes, ekonomia, marketing
-
Czasopisma
-
Diety i zdrowe żywienie
-
Dla dorosłych
-
Dokument
-
Dramat
-
Dzienniki, pamiętniki
-
Ekologia
-
Ekonomia
-
Ekonomia i biznes
-
Erotyka
-
Eseje
-
Etyka
-
Ezoteryka
-
Fantastyka
-
Felietony
-
Film
-
Filozofia
-
Finanse
-
Historia
-
Historyczne
-
Hobby
-
Horror
-
Humanistyka
-
Humor
-
Informatyka
-
Inne
-
Językoznawstwo
-
Języki obce
-
Klasyka obca
-
Komiks
-
Kryminał
-
Kuchnia
-
Kultura
-
Legendy
-
Listy
-
Literatura faktu, reportaż
-
Literaturoznawstwo
-
Logistyka
-
Malarstwo
-
Marketing
-
Medioznawstwo
-
Medycyna
-
Militaria
-
Motoryzacja
-
Muzyka
-
Nauka i technika
-
Nauki humanistyczne
-
Obyczajowa
-
Opowiadania
-
Opowieść
-
Pamiętnik
-
Parapsychologia
-
Pedagogika
-
Piękna
-
Podróże
-
Poezja
-
Poezja, dramat
-
Polityka, Politologia
-
Popularnonaukowa
-
Poradniki
-
Powieść
-
Prawo
-
Proza
-
Proza współczesna
-
Przewodniki
-
Przygodowa
-
Psychiatria
-
Psychologia
-
Publicystyka
-
Reklama
-
Religia
-
Romans
-
Science Fiction
-
Senniki
-
Sensacja
-
Socjologia
-
Sport
-
Sztuka
-
Thriller
-
Ukraińska
-
Wiersze
-
Wojenne
-
Wróżbiarstwo
-
Wspomnienia
-
Współczesna
-
Wywiady
-
Zarządzanie
-
Zdrowie
-
Zdrowie i uroda
-
Zwierzęta
-
Animal Crossing
-
Architecture
-
Art
-
Avatar
-
Batman
-
Boost
-
City
-
Classic
-
Creator
-
Disney
-
Disney Princess
-
Dots
-
Dreamzzz
-
Duplo
-
Elves
-
Flowers
-
Friends
-
Functions
-
Harry Potter
-
Gabby's Dollhouse
-
Icons
-
Ideas
-
Indiana Jones
-
Juniors
-
Jurassic World
-
MARVEL
-
Mickey and Friends
-
Mindstorms
-
Minecraft
-
Minions
-
Ninjago
-
Lego Dodatki
-
Opakowania Zbiorcze
-
Speed Champions
-
Star Wars
-
Super heroes
-
Super Mario
-
Technic
-
Trolls
-
Vidiyo
Artykuł szkolne i papierniczeLiteraturaLego® -
- Nowości
- Polecamy
- Lektury szkolne
- Nagrody Szkolne 2025
- Wyprzedaże do -90%
- Kontakt
-
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0.00 złCena uwzględnia rabaty
-



Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrz
- Odbiór osobisty 0
- DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
- Paczkomaty InPost 12.99
- Kurier DPD 14.99
- Kurier INPOST 14.99
- Kurier DPD Pobranie 19.99
Książka Nowe zasady marketingu i PR
• 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek"
• Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly"
• Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski
• Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie
• Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?
Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:
• wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
• prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
• korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
• tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
• wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
• uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
• sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł - i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.
Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.
***
„Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści".
Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing
„David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy".
Tony Robbins
„Nowe zasady marketingu i PR to obraz tego, jak marketing jest realizowany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i - co najważniejsze - jak twoja firma może wykorzystać tę wiedzę, by znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku".
Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)
„Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott pokazuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi zwiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu".
Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing on the Internet i Design to Sell
„Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR, ale również tłumaczy strategię - zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy - i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę".
Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism and Mass Communication na Uniwersytecie Georgii
***
DAVID MEERMAN SCOTT jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej oraz prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał unikalny wgląd w strategie wykorzystywane przez firmy w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.
-
Polecamy
-
Produkty podobne