Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów

Dostępność: 21 szt.
60.74
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Donald Miller
Stron:
224
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14x21
Data wydania:
2025-03-26
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Anita Doroba
Waga
0.3 kg
EAN:
9788382314779

Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki

Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.

Dlaczego warto przeczytać tę książkę?

  • Zaprojektujesz lejek sprzedażowy, przyciągający klientów do twojej firmy
  • Zbudujesz trzy etapy relacji z klientem, które przekładają się na długofalową lojalność.
  • Opracujesz i wdrożysz plan marketingowy, który przynosi mierzalne efekty.
  • Wykorzystasz potencjał e-mail marketingu, by zwiększyć ruch i świadomość marki.
  • Stworzysz stronę internetową, która skutecznie konwertuje odwiedzających w klientów.

Dla kogo jest ta książka?

Marketing to proste jest dedykowana specjalistom ds. marketingu, właścicielom małych i średnich firm, a także osobom, które samodzielnie prowadzą działania marketingowe.

Stworzyłem dla klienta materiały na potrzeby kampanii, a on ostatnio poprosił mnie, aby nie uruchamiać kolejnej rundy, którą przygotowaliśmy, ponieważ nie są już w stanie obsłużyć napływu klientów. W tym roku mieli więcej zapytań w internecie niż przez trzydzieści lat istnienia firmy.

̶Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu

Właśnie usłyszałam od jednej ze swoich klientek, że codziennie otrzymuje osiemnaście poleceń idealnych klientów przez swoją stronę internetową. Zanim przebudowała jej strukturę, dostawała średnio od jednego do trzech leadów tygodniowo. A to wszystko tylko dzięki zmianie witryny.

̶Amy Schutte, właścicielka firmy Hudson and Co. LLC

Donald Miller jest prezesem firm StoryBrand and Business Made Simple, gospodarzem kanału YouTube „Coach Builder" oraz autorem kilku książek, w tym takich bestsellerów jak Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz swojej marki, Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy oraz How to Grow Your Small Business. Mieszka w Nashville w stanie Tennessee z żoną Elizabeth i córką Emmeline.

Parametry:
Autor:
Donald Miller
Stron:
224
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14x21
Data wydania:
2025-03-26
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Tłumaczenie:
Anita Doroba
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: