Mentoring. Teoria i dobre praktyki

Symbol: 9788383902746
Dostępność: 20 szt.
83.15
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Małgorzata Sidor-Rządkowska
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Stron:
220
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788383902746

Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna np: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (np: zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii. "Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, czego nie robić, mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami". Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.

Parametry:
Autor:
Małgorzata Sidor-Rządkowska
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Stron:
220
Rok wydania:
2025
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: