-
Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA
![Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA](/images/rb343/478000-479000/Marketing-uslug-hotelarskich-Hotelarstwo-Tom-1-REA_%5B478094%5D_480.jpg)
![Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA](/images/rb343/478000-479000/Marketing-uslug-hotelarskich-Hotelarstwo-Tom-1-REA_%5B478094%5D_480.jpg)
Symbol:
9788302146954
64.29
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788302146954 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.