Marketing doświadczeń

Dostępność: 2 szt.
70.35
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
302
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,5x23,5 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381023665
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
o szybko zmieniających się wymaganiach,
pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.
W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.
To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Parametry:
Autor:
Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
302
Rok wydania:
2020
Oprawa:
broszurowa
Format:
16,5x23,5 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: