Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja

Dostępność: 50 szt.

Cena: 77.04

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Wojciech Gustowski
Stron:
408
Rok wydania:
2025
Oprawa:
twarda z obwolutą
Format:
17,2x24,5
Data wydania:
2025-10-29
Status:
Nowość
Wydawca:
Zaczytani
Wydanie:
1
Waga
1.08 kg
EAN:
9788383737034

KIM JEST PISARZ we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza poprzez ukazanie jej kluczowej roli w mechanizmach rządzących współczesnym rynkiem książki.
Autor wnikliwie analizuje, w jaki sposób tradycyjna relacja pisarz - książka - czytelnik przekształca się w marketingową relację producent - produkt - konsument. Objaśnia, w jaki sposób współczesne media umożliwiają powieściopisarzom planowanie, kształtowanie i komunikowanie marki, co skutkować ma zwiększeniem sprzedaży. 
Nie jest to poradnik, a monografia naukowa, która koncentruje się na tym, jak współczesny twórca literatury komercyjnej funkcjonuje w warunkach silnej konkurencji i konieczności autopromocji. Książka jest adresowana do badaczy i praktyków rynku wydawniczego, studentów kierunków związanych z branżą literacką, a także samych powieściopisarzy. Stanowi cenny wkład w naukową refleksję nad mechanizmami rządzącymi współczesnym rynkiem książki i pozwala zrozumieć, jak zmienia się status pisarza w XXI wieku.

Parametry:
Autor:
Wojciech Gustowski
Stron:
408
Rok wydania:
2025
Oprawa:
twarda z obwolutą
Format:
17,2x24,5
Data wydania:
2025-10-29
Status:
Nowość
Wydawca:
Zaczytani
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie