• Kompetencje XXI wieku

Autor Jrmy Lamri
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 212
Rok wydania 2020
Oprawa twarda
41.95
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 11 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788381878159

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji.

Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy.

Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej.

Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia