-
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
![Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów](/images/rb343/464000-465000/Internacjonalizacja-i-marketing-Uniwersytetow_%5B464190%5D_480.jpg)
![Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów](/images/rb343/464000-465000/Internacjonalizacja-i-marketing-Uniwersytetow_%5B464190%5D_480.jpg)
Symbol:
9788323347286
34.96
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788323347286 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.