• Promocja usług w.3

Autor Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo CeDeWu
Stron 166
Rok wydania 2023
Oprawa broszurowa
46.79
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 5 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788381027151

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia