Promocja usług w.3

Dostępność: 2 szt.
46.06
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
166
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381027151

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: przejrzysty układ, logiczna i spójna merytorycznie struktura, zrozumiała forma przekazu, szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), bogata bibliografia.

Parametry:
Autor:
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo:
CeDeWu
Stron:
166
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: