Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Kategorie
- Akademicka-fachowa
- Albumy
-
Artykuł szkolne i papiernicze
- Artykuły do pakowania prezentów
- Artykuły kreatywne
- Artykuły piśmiennicze
- Artykuły plastyczne i akcesoria
- Bloki, zeszyty
- Butelki termiczne, bidony, śniadaniówki
- Farby i przybory malarskie
- Gadżety
- Globusy i mapy
- Kalendarze
- Karnety, Pocztówki, Zakładki, Zawieszki
- Magnesy, pinezki, szpilki
- Masy do modelowania
- Notesy, skorowidze, wizytowniki
- Pamiętniki, notesiki
- Papiery i Etykiety
- Piórniki
- Piórniki, plecaki, torby, worki
- Plecaki
- Pomoc naukowa
- Portfele
- Pozostałe
- Przybory matematyczne
- Przybory szkolne
- Segregatory
- Teczki
- Tornistry
- Torby
- Upominki
- Urodziny i przyjęcia
- Worki szkolne
- Zszywacze, dziurkacze
- Audiobooki
- Encyklopedie
- Książki dla dzieci
- Książki dla młodzieży
- Klocki
- Klocki Playmobile
-
Literatura
- Aforyzmy
- Antropologia
- Archeologia
- Architektura
- Astrologia
- Astronomia
- Biografie
- Biznes, ekonomia, marketing
- Czasopisma
- Diety i zdrowe żywienie
- Dla dorosłych
- Dokument
- Dramat
- Dzienniki, pamiętniki
- Ekologia
- Ekonomia
- Ekonomia i biznes
- Erotyka
- Eseje
- Etyka
- Ezoteryka
- Fantastyka
- Felietony
- Film
- Filozofia
- Finanse
- Historia
- Historyczne
- Hobby
- Horror
- Humanistyka
- Humor
- Informatyka
- Inne
- Językoznawstwo
- Języki obce
- Klasyka obca
- Komiks
- Kryminał
- Kuchnia
- Kultura
- Legendy
- Listy
- Literatura faktu, reportaż
- Literaturoznawstwo
- Logistyka
- Malarstwo
- Marketing
- Medioznawstwo
- Medycyna
- Militaria
- Motoryzacja
- Muzyka
- Nauka i technika
- Nauki humanistyczne
- Obyczajowa
- Opowiadania
- Opowieść
- Pamiętnik
- Parapsychologia
- Pedagogika
- Piękna
- Podróże
- Poezja
- Poezja, dramat
- Polityka, Politologia
- Popularnonaukowa
- Poradniki
- Powieść
- Prawo
- Proza
- Proza współczesna
- Przewodniki
- Przygodowa
- Psychiatria
- Psychologia
- Publicystyka
- Reklama
- Religia
- Romans
- Science Fiction
- Senniki
- Sensacja
- Socjologia
- Sport
- Sztuka
- Thriller
- Ukraińska
- Wiersze
- Wojenne
- Wróżbiarstwo
- Wspomnienia
- Współczesna
- Wywiady
- Zarządzanie
- Zdrowie
- Zdrowie i uroda
- Zwierzęta
- Logopedia, Pedagogika, Dydaktyka
- Gry
- Języki obce
-
Lego®
- Animal Crossing
- Architecture
- Art
- Avatar
- Batman
- Boost
- City
- Classic
- Creator
- Disney
- Disney Princess
- Dots
- Dreamzzz
- Duplo
- Elves
- Flowers
- Friends
- Functions
- Harry Potter
- Gabby's Dollhouse
- Icons
- Ideas
- Indiana Jones
- Juniors
- Jurassic World
- MARVEL
- Mickey and Friends
- Mindstorms
- Minecraft
- Minions
- Ninjago
- Lego Dodatki
- Opakowania Zbiorcze
- Speed Champions
- Star Wars
- Super heroes
- Super Mario
- Technic
- Trolls
- Vidiyo
- Puzzle
- Komiksy i Manga
- Książki na prezent
- Kartografia i przewodniki
- Historia
- Podręczniki
- Słowniki
- Literatura obcojęzyczna
- Zabawki
- Nowości
- Polecamy
- Lektury szkolne
- Nagrody Szkolne 2025
- Wyprzedaże do -90%
- Kontakt
-
Kategorie
-
Artykuły do pakowania prezentów
-
Artykuły kreatywne
-
Artykuły piśmiennicze
-
Artykuły plastyczne i akcesoria
-
Bloki, zeszyty
-
Butelki termiczne, bidony, śniadaniówki
-
Farby i przybory malarskie
-
Gadżety
-
Globusy i mapy
-
Kalendarze
-
Karnety, Pocztówki, Zakładki, Zawieszki
-
Magnesy, pinezki, szpilki
-
Masy do modelowania
-
Notesy, skorowidze, wizytowniki
-
Pamiętniki, notesiki
-
Papiery i Etykiety
-
Piórniki
-
Piórniki, plecaki, torby, worki
-
Plecaki
-
Pomoc naukowa
-
Portfele
-
Pozostałe
-
Przybory matematyczne
-
Przybory szkolne
-
Segregatory
-
Teczki
-
Tornistry
-
Torby
-
Upominki
-
Urodziny i przyjęcia
-
Worki szkolne
-
Zszywacze, dziurkacze
-
Aforyzmy
-
Antropologia
-
Archeologia
-
Architektura
-
Astrologia
-
Astronomia
-
Biografie
-
Biznes, ekonomia, marketing
-
Czasopisma
-
Diety i zdrowe żywienie
-
Dla dorosłych
-
Dokument
-
Dramat
-
Dzienniki, pamiętniki
-
Ekologia
-
Ekonomia
-
Ekonomia i biznes
-
Erotyka
-
Eseje
-
Etyka
-
Ezoteryka
-
Fantastyka
-
Felietony
-
Film
-
Filozofia
-
Finanse
-
Historia
-
Historyczne
-
Hobby
-
Horror
-
Humanistyka
-
Humor
-
Informatyka
-
Inne
-
Językoznawstwo
-
Języki obce
-
Klasyka obca
-
Komiks
-
Kryminał
-
Kuchnia
-
Kultura
-
Legendy
-
Listy
-
Literatura faktu, reportaż
-
Literaturoznawstwo
-
Logistyka
-
Malarstwo
-
Marketing
-
Medioznawstwo
-
Medycyna
-
Militaria
-
Motoryzacja
-
Muzyka
-
Nauka i technika
-
Nauki humanistyczne
-
Obyczajowa
-
Opowiadania
-
Opowieść
-
Pamiętnik
-
Parapsychologia
-
Pedagogika
-
Piękna
-
Podróże
-
Poezja
-
Poezja, dramat
-
Polityka, Politologia
-
Popularnonaukowa
-
Poradniki
-
Powieść
-
Prawo
-
Proza
-
Proza współczesna
-
Przewodniki
-
Przygodowa
-
Psychiatria
-
Psychologia
-
Publicystyka
-
Reklama
-
Religia
-
Romans
-
Science Fiction
-
Senniki
-
Sensacja
-
Socjologia
-
Sport
-
Sztuka
-
Thriller
-
Ukraińska
-
Wiersze
-
Wojenne
-
Wróżbiarstwo
-
Wspomnienia
-
Współczesna
-
Wywiady
-
Zarządzanie
-
Zdrowie
-
Zdrowie i uroda
-
Zwierzęta
-
Animal Crossing
-
Architecture
-
Art
-
Avatar
-
Batman
-
Boost
-
City
-
Classic
-
Creator
-
Disney
-
Disney Princess
-
Dots
-
Dreamzzz
-
Duplo
-
Elves
-
Flowers
-
Friends
-
Functions
-
Harry Potter
-
Gabby's Dollhouse
-
Icons
-
Ideas
-
Indiana Jones
-
Juniors
-
Jurassic World
-
MARVEL
-
Mickey and Friends
-
Mindstorms
-
Minecraft
-
Minions
-
Ninjago
-
Lego Dodatki
-
Opakowania Zbiorcze
-
Speed Champions
-
Star Wars
-
Super heroes
-
Super Mario
-
Technic
-
Trolls
-
Vidiyo
Artykuł szkolne i papierniczeLiteraturaLego® -
- Nowości
- Polecamy
- Lektury szkolne
- Nagrody Szkolne 2025
- Wyprzedaże do -90%
- Kontakt
-
- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0.00 złCena uwzględnia rabaty
-



Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
- Odbiór osobisty 0
- DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
- Paczkomaty InPost 12.99
- Kurier DPD 14.99
- Kurier INPOST 14.99
- Kurier DPD Pobranie 19.99
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.
Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:
- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;
- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;
- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);
- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.
Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA - They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
***
Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.
Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B", prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting
Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania - nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne". Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.
Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing
Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu - stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (...) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (...) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.
Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com
To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (...) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.
Roger C. Parker
***
MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie", dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego", czy w magazynie „Forbes", na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców" w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.
-
Polecamy
-
Produkty podobne