• Zwalczanie nieuczciwych praktyk handlowych...

Autor Monika Namysłowska
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Stron 704
Rok wydania 2022
Oprawa twarda
146.95
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 3 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788382864342

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

W monografii przeanalizowano m.in. następujące zagadnienia:

- pojęcie i specyfikę nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorcami,

- rodzaje przepisów prawnych zakazujących np. klauzula generalna, czarna lista,

- reklamę wprowadzającą w błąd i reklamę porównawczą,

- tajemnicę przedsiębiorstwa,

- opóźnienia w płatnościach,

- relacje wertykalne między przedsiębiorstwami,

- podobieństwa i różnice w ochronie relacji B2C i B2B,

- wnioski w zakresie przyszłości modelu zwalczania nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorstwami.

Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków, w tym sędziów, adwokatów i radców prawnych. Zainteresuje też właścicieli firm prowadzących działalność w Polsce i za granicą.

Autorka starannie prowadzi czytelnika przez odpowiednią grupę przepisów, dokonując ich analizy, wyciągając wnioski. Lektura wielce pomocna dla oceny funkcjonowania tak unijnego, jak i krajowego rynku! (...) Recenzowane opracowanie nie ma żadnego odpowiednika na rynku krajowym, stanowiąc cenne jego uzupełnienie.

Prof. dr hab. Ewa Nowińska

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia