Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP produkujących meble w Polsce
Symbol:
Dostępność:
3
szt.
Cena:49.11
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Mateusz Janas
Stron:
426
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Format:
15,5x23,5
Data wydania:
2024-12-24
Status:
JEST
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydanie:
1
Seria:
Ekonomia, Finanse i Zarządzanie
Waga
0.646 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788323354123
W dobie globalizacji i intensywnej rywalizacji zdobycie przewagi rynkowej przez mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa staje się głównym zadaniem dla wielu branż, w tym sektora meblarskiego w Polsce. Autor niniejszej książki dokładnie analizuje, jak polskie przedsiębiorstwa mogą osiągnąć sukces, opierając się na unikatowych atutach i innowacyjności.
Publikacja oferuje kompleksowy przegląd strategii i czynników konkurencyjnych, które umożliwiają przedsiębiorstwom wyróżnienie się na rynku, w tym czynniki ceny i jakości, zaawansowane technologie, efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz umiejętność adaptacji do szybko zmieniającego się otoczenia ekonomicznego.
Monografia ta jest niezbędnym kompendium dla każdego, kto interesuje się nie tylko przetrwaniem czy rozwojem w sektorze przedsiębiorstw MŚP, ale także budowaniem i zdobywaniem pożądanej pozycji na rynkach krajowym i światowym. Wskazuje główne źródła przewag konkurencyjnych będących podstawą sukcesu.
Dr Mateusz Janas - pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej, w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem, łączy wiedzę praktyczną z obszaru zarządzania z badaniami. Koncentruje się na zagadnieniach związanych z konkurencyjnością, innowacyjnością, internacjonalizacją przedsiębiorstwa oraz na kwestiach ich zrównoważonego rozwoju w dynamicznie zmieniającej się gospodarce globalnej.
Parametry:
Autor:
Mateusz Janas
Stron:
426
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka
Format:
15,5x23,5
Data wydania:
2024-12-24
Status:
JEST
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydanie:
1
Seria:
Ekonomia, Finanse i Zarządzanie
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.