-
Zestaw. Planowanie ruchu ręki
Symbol:
43.69
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 1 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 5902490405073 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Zestaw zawiera 2 płytki, flamaster suchościeralny z gąbką oraz instrukcję.
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede wszystkim do umiejętności linearnych oraz sekwencyjnych). Powtarzanie rysowanych przez terapeutę wzorów pozwala na wzbudzenie naśladownictwa. Ćwiczenia naśladowania i planowania ruchu dominującej ręki pozwalają zbudować biologiczne podłoże uczenia się mowy: naśladowania ruchów artykulacyjnych, uczenia się wzorców ruchu i rozumienia intencji.
Pomoc szczególnie przeznaczona dla dzieci:
- z opóźnionym rozwojem mowy (z powodu braku planu ruchu artykulacyjnego),
- zagrożonych dysleksją (z powodu trudności w linearnym kodowaniu wzorów),
- z afazją (z powodu apraksji),
- z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu (z powodu trudności w naśladowaniu ruchów: manualnych, gestowych, artykulacyjnych),
- z niepłynnością mowy (z powodu nadmiernego napięcia mięśniowego),
- z zespołem Downa (z powodu opóźnień w osiąganiu normatywnych umiejętności motorycznych).
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede wszystkim do umiejętności linearnych oraz sekwencyjnych). Powtarzanie rysowanych przez terapeutę wzorów pozwala na wzbudzenie naśladownictwa. Ćwiczenia naśladowania i planowania ruchu dominującej ręki pozwalają zbudować biologiczne podłoże uczenia się mowy: naśladowania ruchów artykulacyjnych, uczenia się wzorców ruchu i rozumienia intencji.
Pomoc szczególnie przeznaczona dla dzieci:
- z opóźnionym rozwojem mowy (z powodu braku planu ruchu artykulacyjnego),
- zagrożonych dysleksją (z powodu trudności w linearnym kodowaniu wzorów),
- z afazją (z powodu apraksji),
- z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu (z powodu trudności w naśladowaniu ruchów: manualnych, gestowych, artykulacyjnych),
- z niepłynnością mowy (z powodu nadmiernego napięcia mięśniowego),
- z zespołem Downa (z powodu opóźnień w osiąganiu normatywnych umiejętności motorycznych).
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.