Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

Dostępność: 6 szt.
50.62
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Natalia Szozda, Artur Świerczek
Stron:
266
Rok wydania:
2016
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,8
Data wydania:
2025-05-28
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Waga
0.427 kg
EAN:
9788320822397

Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dóbr rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.

Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.
Parametry:
Autor:
Natalia Szozda, Artur Świerczek
Stron:
266
Rok wydania:
2016
Oprawa:
Miękka
Format:
16,5x23,8
Data wydania:
2025-05-28
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: