Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zamiast przemawiać, zacznij rozmawiać. Porozumienie bez Przemocy w biznesie
Symbol:
Dostępność:
21
szt.
Cena:66.24
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Praca zbiorowa pod redakcją Joanny Berendt
Stron:
368
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
14,5x21
Data wydania:
2025-05-23
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Wydanie:
1
Waga
0.458 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788328922570
Firma, w której wszystkim pracuje się lepiej
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt ― zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win.
W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania:
Co jest dla mnie i dla innych ważne?
Co jest sednem sprawy?
Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych?
Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji.
Parametry:
Autor:
Praca zbiorowa pod redakcją Joanny Berendt
Stron:
368
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
14,5x21
Data wydania:
2025-05-23
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.