Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

Dostępność: 3 szt.
40.48
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Krzysztof Fonfara
Stron:
156
Rok wydania:
2009
Oprawa:
Miękka
Format:
16,2x23,7
Data wydania:
2025-05-28
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Waga
0.288 kg
EAN:
9788320818222
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
Parametry:
Autor:
Krzysztof Fonfara
Stron:
156
Rok wydania:
2009
Oprawa:
Miękka
Format:
16,2x23,7
Data wydania:
2025-05-28
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: