Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych

Dostępność: 6 szt.

Cena: 56.71

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Rybaczewska Maria
Stron:
156
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16x23
Data wydania:
2025-04-16
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Wydanie:
1
Waga
0.246 kg
EAN:
9788382703962

Zachowanie w internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie - jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy.

Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba, która prowadzi do bardzo owocnych wniosków udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze geograficznym.

Parametry:
Autor:
Rybaczewska Maria
Stron:
156
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16x23
Data wydania:
2025-04-16
Status:
JEST
Wydawca:
Difin
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie