-
Zaburzenia komunikacji pisemnej
Symbol:
77.72
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 3 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788377441312 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Przedstawiana monografia Zaburzenia komunikacji pisemnej z serii Logopedia XXI Wieku poświęcona jest problematyce komunikacji pisemnej. Główny cel tomu, dedykowanego Profesor Marcie Bogdanowicz, stanowi całościowe zaprezentowanie zagadnień komunikacji pisemnej i jej zaburzeń, ze szczególnym uwzględnieniem trudności w czytaniu i pisaniu w różnych jednostkach patologii mowy. Autorzy poszczególnych rozdziałów zwracają uwagę na znaczenie czytania i pisania dla funkcjonowania osób z zaburzeniami mowy oraz jakości ich życia. Jednym ze wskazywanych aspektów jest niwelowanie dzięki porozumiewaniu się pisemnemu barier komunikacyjnych w przypadku osób niesłyszących czy osób z dyzartrią (także dzięki nowym technologiom), co stanowi dla nich szansę na osiągnięcie większej samodzielności i poszerzenia możliwości zawodowych.
Tom składa się z trzech części: Uwarunkowania oraz symptomatologia zaburzeń komunikacji pisemnej. Orientacje teoretyczne i perspektywy badawcze, Trudności w czytaniu i pisaniu u osób z rozwojowymi i nabytymi zaburzeniami mowy oraz Diagnoza trudności w czytaniu i pisaniu. Wspomaganie rozwoju, terapia.
Publikacja kierowana jest do logopedów, ale również do psychologów, pedagogów i nauczycieli wszystkich specjalistów zainteresowanych problematyką zaburzeń komunikacji pisemnej: badaczy akademickich i praktyków. Przydatna będzie także studentom kierunków logopedycznych, psychologicznych, pedagogicznych (i kierunków pokrewnych), słuchaczom studiów podyplomowych, przede wszystkim z zakresu logopedii oraz diagnozy i terapii trudności w czytaniu i pisaniu.
Tom składa się z trzech części: Uwarunkowania oraz symptomatologia zaburzeń komunikacji pisemnej. Orientacje teoretyczne i perspektywy badawcze, Trudności w czytaniu i pisaniu u osób z rozwojowymi i nabytymi zaburzeniami mowy oraz Diagnoza trudności w czytaniu i pisaniu. Wspomaganie rozwoju, terapia.
Publikacja kierowana jest do logopedów, ale również do psychologów, pedagogów i nauczycieli wszystkich specjalistów zainteresowanych problematyką zaburzeń komunikacji pisemnej: badaczy akademickich i praktyków. Przydatna będzie także studentom kierunków logopedycznych, psychologicznych, pedagogicznych (i kierunków pokrewnych), słuchaczom studiów podyplomowych, przede wszystkim z zakresu logopedii oraz diagnozy i terapii trudności w czytaniu i pisaniu.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.