-
Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy...
39.71
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 16 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788321348704 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.