Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W tradycyjnym modelu uniwersytetu, nakreślonym jeszcze przez Wilhelma von Humboldta, niemieckiego filozofa, na przełomie XVIII i XIX wieku, wykładowca był uczonym, który przedstawiał studentom wyniki swoich przemyśleń i eksperymentów. Współcześnie, gdy większość dydaktyków przekazuje słuchaczom wiedzę nabytą, niezwykle ważne stają się technika oraz forma jej przekazu. Istotne jest również zwrócenie uwagi na to, do kogo mówimy, jakie są oczekiwania i zdolności recepcyjne odbiorców, jaką rolę - w swojej biografii życiowej - przypisują edukacji. Równocześnie sama edukacja nie przebiega w wyizolowanych warunkach, jest czuła na zmienne i wyzwania cywilizacyjne oraz szczegółowe cele, które stawiają przed nią różni interesariusze z otoczenia uczelni.
Nauczyciele akademiccy znajdą w tej książce odpowiedzi na wiele nurtujących ich pytań - od pozornie banalnych (Jak sobie poradzić ze ściąganiem na egzaminach? Jak zręcznie wpleść dowcip w treść wykładu?) do zasadniczych:
• Jak mówić, by studenci słuchali?
• Jak przygotować dobry wykład, ciekawe ćwiczenia i porywającą prezentację?
• Jak prowadzić zajęcia i przygotować materiały dydaktyczne w zgodzie z prawem autorskim?
• Jak oceniać pracę studentów?
• Jak odnosić się do studentów z niepełnosprawnościami?
• Jak podchodzić do studentów z innych kręgów kulturowych?
• Jak używać języka inkluzywnego i postępować etycznie?
• Jak umiejętnie implementować do swoich zajęć nowe, cyfrowe technologie?
Parametry:
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Stron:
328
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16,8x24
Data wydania:
2025-06-27
Status:
Nowość
Wydawca:
Wolters Kluwer
Wydanie:
3
Seria:
Akademicka. Ekonomia
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.