• Wybrane zagadnienia modelowania przęseł mostów

Autor Wojciech Lorenz, Maciej Kożuch, Sebastian Balcero
Wydawnictwo Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Stron 168
Rok wydania 2018
Oprawa broszurowa
Format 16,5x23,5 cm
36.46
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 9 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788371252808

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Konstrukcje zespolone stalowo-betonowe tworzą formy konstrukcyjne, w których dąży się do optymalnego wykorzystania materiałów umiejscawia się stal w strefi e rozciąganej, natomiast beton w strefi e ściskanej. Dążąc do ich efektywnej współpracy zespala się je przy pomocy połączenia ścinanego. W ostatnich latach nastąpił dynamiczny rozwój konstrukcji mostowych zespolonych stalowo-betonowych, jako konsekwencja wdrażania nowego systemu zespalania composite dowels. Powstają nowe formy strukturalne łączenia stali z betonem. Koniecznym następstwem rozwoju technologii jest rozwój metod obliczeniowych.
Niniejsza praca stanowi próbę przybliżenia metod projektowania przęseł mostów belkowych z konwencjonalnych (klasycznych) dźwigarów zespolonych stalowo-betonowych. Położono nacisk na wybrane zagadnienia charakterystyczne dla współczesnych sposobów modelowania konstrukcji zespolonych. Przedstawiono obszerny przykład obliczeniowy z zakresu modelowania oraz wymiarowania konstrukcji tego typu.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia