Współczesne media T.2 Wartości mediów

Dostępność: 3 szt.
35.88
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Iwona Hofman (red.), Danuta Kępa-Figura (red.)
Wydawnictwo:
UMCS
Stron:
240
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Format:
17x24 cm
Waga
0.15 kg
EAN:
9788377844663
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii `Współczesne media`, której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów. 
Parametry:
Autor:
Iwona Hofman (red.), Danuta Kępa-Figura (red.)
Wydawnictwo:
UMCS
Stron:
240
Rok wydania:
2014
Oprawa:
broszurowa
Format:
17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: