• Wsiąść do Pociągu: Widmo REBEL

Wydawnictwo Rebel
Grupa wiekowa 6+
Obudowa pudełko
Wymiary 275x275 mm
Brak towaru
143.01
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 0 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 0824968211359
Zostaw telefon

Cukierek albo psikus!

Witaj w Koszmarkowie - miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!

Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.

Na czym to polega?

  1. Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele - wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
  2. Aby utworzyć połączenie, musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.
  3. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
  4. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
  5. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet - to ona zostaje zwycięzcą!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
  • Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
  • Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!

Zawartość:

  • mapa Koszmarkowa,
  • 80 nawiedzonych wagoników,
  • 72 karty platform,
  • 33 karty biletów,
  • 4 karty biletów specjalnych,
  • instrukcja.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia