Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu cz.1

Symbol: 9788383095103
Dostępność: 7 szt.
15.37
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Wydawnictwo:
Harmonia
Stron:
56
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788383095103

Publikacja Uczę się i rozwijam to kompleksowe narzędzie do obserwacji rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy dla ucznia.

Arkusze umożliwiają:

  • określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej
  • ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej i niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego
  • zebranie informacji niezbędnych do przygotowania wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU).

W zeszycie oprócz arkusza zamieszczono także ramowy program edukacyjno-terapeutycznydla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

Pierwsza część publikacji odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru Ja:

  • Budowanie własnej tożsamości
  • Jedzenie
  • Ubieranie się
  • Higiena osobista
  • Potrzeby fizjologiczne
  • Sygnalizowanie samopoczucia.
Parametry:
Autor:
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Wydawnictwo:
Harmonia
Stron:
56
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: