Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Polecamy kolejny wyjątkowy podręcznik akademicki w ramach serii autorskich podręczników akademickich
Pedagogika Nauce i Praktyce pt. pt. Twórcze dziecko - twórcze zabawy
Na podstawie przestudiowanej literatury specjalistycznej z wybranych obszarów i otrzymanych rezultatów prowadzonych eksploracji sprecyzowano teorię twórczych zabaw oraz przeprowadzono ich klasyfikację.
W ten sposób rozwijamy efektywnie teorię naukową, realizując cele teoretyczny i poznawczy.
Na tej podstawie sformułowano postulaty dla praktyki pedagogicznej i rodzinnej - realizujemy więc cel praktyczny.
Poczynione generalizacje pozwalają sprecyzować sugestie do dalszych badań i praktyki pedagogicznej.
Adresatami monografii są więc nie tylko przedstawiciele środowiska naukowego, ale również nauczyciele i wychowawcy.
Przedstawione treści mogą być inspiracją do pracy naukowej, badawczej oraz metodycznej w zakresie pedagogiki dziecka, pedagogiki przedszkolnej i pedagogiki twórczości.
Adekwatnie do podjętego tematu monografię podzielono na osiem rozdziałów.
Sześć pierwszych stanowi studium literatury na obrany temat.
Zaprezentowano w nim zachodzące w świecie przemiany, które wpływają na edukację dziecka i jego dzieciństwo, potrzebę i znaczenie twórczości we współczesnym świecie, twórczość dzieci w zabawach.
Wyjaśniono fenomen twórczości, jego wymiary i atrybuty, podejście i koncepcje oraz scharakteryzowano twórczość dzieci, jej funkcje i rodzaje.
Parametry:
Autor:
Marzenna Magda-Adamowicz
Stron:
316
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
14,5x21
Data wydania:
2025-05-06
Status:
JEST
Wydawca:
Impuls
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.