Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych

Dostępność: 6 szt.
30.42
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Ryszard Jellinek
Stron:
222
Rok wydania:
2017
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x21
Data wydania:
2019-07-23
Status:
JEST
Wydawca:
JELLINEK Agencja Interaktywna
Wydanie:
1
Waga
0.338 kg
EAN:
9788394841508

Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?
Parametry:
Autor:
Ryszard Jellinek
Stron:
222
Rok wydania:
2017
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x21
Data wydania:
2019-07-23
Status:
JEST
Wydawca:
JELLINEK Agencja Interaktywna
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: