The Values and Valuation of Modern and..

Dostępność: 4 szt.
45.86
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Joanna Kiliszek
Wydawnictwo:
Muzeum Sztuki w Łodzi
Stron:
272
Rok wydania:
2019
Oprawa:
twarda
Waga
0.15 kg
EAN:
9788363820985
Książka adresowana głównie do kuratorów wystaw i konserwatorów dzieł sztuki ma na celu ustalenie metod analizy i opracowanie uniwersalnego systemu oceny wartości dzieł z zakresu nowoczesnej i współczesnej sztuki wizualnej.
Publikacja ta jest efektem badań mających na celu sformułowanie ram koncepcyjnych i standardów dla stworzenia wielokryterialnego systemu oceny wartości dzieł z zakresu nowoczesnej i współczesnej sztuki wizualnej. Przedmiotem badań stały się zbiory Muzeum Sztuki w Łodzi będące bardzo wyjątkową i ważną kolekcją w Europie, która została stworzona tuż po powstaniu kolekcji MOMA w Nowym Jorku, na drodze wymiany dzieł między awangardowymi artystami w 1930 roku. Książka ma na celu ustalenie metod analizy i stworzenie uniwersalnego systemu oceny wartości dzieł, opracowanie strategii, które mogą okazać się pomocne dla przyszłych praktyk kuratorskich i konserwatorskich. W opisywanej tu metodzie praktyki refleksyjnej brana jest pod uwagę wartość artystyczna, estetyczna, historyczna, wartości emocjonalne, funkcjonalne a także edukacyjne oraz społeczne, polityczne lub ekonomiczne. Publikacja koncentruje się również na roli współczesnych instytucji muzealnych, kolekcji dzieł sztuki oraz nowoczesnych metod ich konserwacji, obecnego zrozumienia wartości ochrony dziedzictwa kulturowego.
Parametry:
Autor:
Joanna Kiliszek
Wydawnictwo:
Muzeum Sztuki w Łodzi
Stron:
272
Rok wydania:
2019
Oprawa:
twarda
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: