• Teoria i praktyka przywództwa politycznego

Autor Paweł Antkowiak, Łukasz Scheffs
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UAM
Stron 204
Rok wydania 2016
Oprawa broszurowa
45.61
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 3 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788362907953

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon
Do rąk czytelników oddajemy książkę, której ideą jest próba spojrzenia na dokonujące się procesy przeobrażeń polskiego samorządu na poziomie gminy ze szczególnym uwzględnieniem jednoosobowych organów wykonawczych. Bilans piętnastu lat, od momentu wprowadzenia bezpośrednich wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów, skłania do pierwszych wniosków dotyczących miejsca i roli tych organów, tym bardziej, że zaimplementowane w 2002 roku rozwiązania instytucjonalne przyczyniły się także do przeobrażeń społeczno-politycznych, co ma swój wyraz również na etapie rywalizacji wyborczej. Zupełnie przez przypadek moment wydania tej publikacji nałożył się na dyskusję dotyczącą zasadniczych przeobrażeń samorządu terytorialnego w Polsce, które mają przede wszystkim dotknąć monokratycznego organu wykonawczego.
Opis stanowi fragment wstępu.
Tekst napisany przez Pawła Antkowiaka i Łukasza Scheffsa stanowi wartościowy wkład do rozważań na temat politycznych i marketingowych uwarunkowań funkcjonowania i wyłaniania organów władzy samorządowej w Polsce. Autorzy prowadzą rozważania na wysokim poziomie merytorycznym, w sposób usystematyzowany i sprawny językowo. imponuje zebranie ogromnej bazy bibliograficznej (...) Niniejsza publikacja uzupełnia literaturę, która ze względu na dynamikę życia politycznego - zwłaszcza w ostatnim czasie - nigdy nie jest dość aktualna. Tym samym książka może stanowić ważną pozycję nie tylko dla badaczy przedmiotowej problematyki lecz także dla studentów oraz praktyków funkcjonowania samorządu terytorialnego w aspekcie politycznym i marketingowym.
Z recenzji prof. UAM dr hab. Piotra Pawełczyka.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia