-
Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu
Symbol:
37.34
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 2 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788379630080 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Książka jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.