• Świadomość w biznesie

Autor Renata Engel
Wydawnictwo New Space
Stron 157
Rok wydania 2023
Oprawa broszurowa
36.56
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Cena przesyłki 7.99
Odbiór osobisty 0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
Paczkomaty InPost 12.99
Kurier DPD 14.99
Kurier INPOST 14.99
Kurier DPD Pobranie 19.99
Dostępność 15 szt.
Waga 0.15 kg
EAN 9788366034624

Zamówienie telefoniczne: 791572838

Zostaw telefon

Gdy używamy słowa biznes, zazwyczaj mamy na myśli określone działanie, pomysły, realizowane w celu zdobycia pieniędzy, a także zorganizowanie warunków do ich zarobienia zgodnie z jakąś ideą poszerzenia możliwości zarobkowych. Chciałabym poszerzyć trochę tę perspektywę o punkt, w którym biznes traktujemy jako relację, sposób i motywację jej nawiązania, oraz cele, jakie chcemy uzyskać poprzez jej nawiązanie. Generalnie można przyjąć, iż biznes nie może istnieć bez relacji. Jakąkolwiek formę biznesu przyjmiemy, musi ona mieć adresata, nabywcę, czyli oprzeć się na relacji popytu i podaży. Pojawia się pomysł i ma on sens realizacji, gdy widzimy nabywcę tego pomysłu. I odwrotnie, obserwujemy otoczenie, zauważamy popyt na coś, kogoś i tworzymy ideę biznesową, mającą na celu realizację tego popytu. Oczywiście mechanizm popyt-podaż nie dotyczy tylko towarów, dotyczy on też wszelkiego rodzaju usług, ale też ludzi.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia