-
Stymulacja prawej i lewej półkuli 5 Analiza i syn.
Symbol:
20.48
Wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 7.99 |
Dostępność | 84 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 9788361022251 |
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Zostaw telefon |
Agnieszka Bala - Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli MózguZeszyt ćwiczeń 5 -
Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii "
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:-
zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce
językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania
materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają
przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo-
ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z
kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub
kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie,
od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do
następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat
kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu
wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają
umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację
wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej,
reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w
przedszkolu i w szkole.
Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii "
Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:-
zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce
językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania
materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają
przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo-
ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z
kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub
kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie,
od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do
następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat
kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu
wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają
umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację
wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej,
reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w
przedszkolu i w szkole.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.