Storytelling oparty na danych

Dostępność: 3 szt.
58.31
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Michał Szudejko
Stron:
296
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2024-04-08
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Wydanie:
1
Waga
0.484 kg
EAN:
9788328906969
Przez dane do najlepszych decyzji!

Storytelling oparty na danych to idealne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega między innymi na wspieraniu procesów decyzyjnych (takich jak dział finansowy czy dział analiz). Jego celem jest skuteczne korzystanie ze skomplikowanych analiz lub z rozbudowanych danych do podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Używa się w tym celu zarówno charakterystycznej dla storytellingu narracji, jak i wizualizacji.

Ta książka powstała z myślą o osobach zarządzających przedsiębiorstwami, menadżerach działów wspierających procesy podejmowania kluczowych decyzji, wreszcie ― wszystkich specjalistach pragnących ciekawiej, w bardziej perswazyjny sposób prezentować informacje. Stanowi ona kompendium wiedzy na temat storytellingu.
Parametry:
Autor:
Michał Szudejko
Stron:
296
Rok wydania:
2024
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
16,5x23,5
Data wydania:
2024-04-08
Status:
JEST
Wydawca:
One Press
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: