Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw

Dostępność: 6 szt.

Cena: 84.42

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Mateusz Kurowski
Stron:
322
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16,2x23,8
Data wydania:
2025-04-03
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Waga
0.502 kg
EAN:
9788320826227

U źródeł koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw leżą szlachetne pobudki.
Jest to przekonanie, że misja podmiotów gospodarujących polega nie tylko na maksymalizacji zysku, ale również na uczestnictwie w rozwiązywaniu istotnych problemów społecznych i środowiskowych. Praktyka gospodarcza dostarcza coraz większej liczby przykładów pożytecznych i godnych pochwały odpowiedzialnych praktyk.
Również w tej dziedzinie nie brak jednak oportunistów, którzy mimo składanych deklaracji nie biorą na siebie odpowiedzialności, tylko cedują ją na inne podmioty. Zjawisko to jest coraz powszechniejsze wraz z postępującą globalizacją i wydłużaniem łańcuchów dostaw. Autor zwraca w książce uwagę na konieczność zmiany perspektywy rozważania społecznej odpowiedzialności - z poziomu indywidualnego na wymiar łańcucha dostaw. Podejmuje także próbę kwantyfikacji zjawisk związanych ze społeczną odpowiedzialnością.
Zaprezentowane wyniki wieloetapowych badań empirycznych umożliwiły konstrukcję teoretycznego modelu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Parametry:
Autor:
Mateusz Kurowski
Stron:
322
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
16,2x23,8
Data wydania:
2025-04-03
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie