Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Servant leadership w praktyce jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki
Symbol:
Dostępność:
21
szt.
Cena:48.65
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Ken Blanchard, Renee Broadwell
Stron:
274
Rok wydania:
2019
Oprawa:
Miękka
Format:
14,2x21,8
Data wydania:
2019-03-13
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Waga
0.484 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788380875661
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznychpodwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikachwiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganiewyników.
W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnychautokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership(przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi.
To nowymodel przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swegootoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągaćcele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn „Fortune" do rankingu 100Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kulturykorporacyjnej.
Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, coumiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom,znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchicznąrelację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Liderpoprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcjiczłonków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów iegzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji.
Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ichpodziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów ipraktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów iszanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R.Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzianiezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego zaradykalny, modelu przywództwa.
Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pionieratego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nimredaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego iwyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowaznaczeniu.
***
Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership(przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszymmiejscu.
John Maxwell
Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami.
Robert E. Kelley
Parametry:
Autor:
Ken Blanchard, Renee Broadwell
Stron:
274
Rok wydania:
2019
Oprawa:
Miękka
Format:
14,2x21,8
Data wydania:
2019-03-13
Status:
JEST
Wydawca:
MT Biznes
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.