Rywalizacja USA vs Chiny a reszta świata

Dostępność: 50 szt.

Cena: 35.62

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Ewa Fronczak
Stron:
224
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
15,5x23
Data wydania:
2025-10-24
Status:
ZAPO
Wydawca:
ZONA ZERO
Wydanie:
1
Waga
0.354 kg
EAN:
9788368123494

Zebrani w tomie RYWALIZACJA USA VS CHINA, A RESZTA ŚWIATA eksperci analizują wszystkie najważniejsze relacje Chin z innymi podmiotami, a wszystko to w kontekście konkurencyjnych i skomplikowanych stosunków amerykańsko-chińskich. 
Marek Budzisz patrzy w tym kontekście na Rosję, Mateusz Chatys na państwa ASEAN, Łukasz Jasiński na Niemcy, Katarzyna Czernik na Arabię Saudyjską i Bliski Wschód, Tomasz G. Grosse na UE, Mariusz Orłowski na Indie. Natomiast Ewa Fronczak i - na koniec - Leszek Ślazyk, próbują analizować rolę USA i Chin na obecnej arenie międzynarodowej, podkreślając spadającą rolę USA 
i Pax Americana, a równocześnie rosnącą rolę Chin. 
Dokonano więc w tej zbiorowej pracy gruntownego przeglądu stosunków chińsko- amerykańskich oraz relacji Chin z ich najważniejszymi partnerami.
Jak zawsze w wypadku prac zbiorowych, jak ta, każdy znajdzie w lekturze jakiś smaczny dla siebie kąsek, w zależności od zainteresowań lub też specjalizacji.

PROF. BOGDAN GÓRALCZYK


Wchodzimy w geopolityce w nowy koncert mocarstw. Przygotowując się do niego, warto lepiej poznać Chiny, Azję i ich międzynarodowe otoczenie. Książka RYWALIZACJA USA VS CHINA, A RESZTA ŚWIATA to must have dla wszystkich interesujących się geopolityką i polityką globalną.  

Parametry:
Autor:
Ewa Fronczak
Stron:
224
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka ze skrzydełkami
Format:
15,5x23
Data wydania:
2025-10-24
Status:
ZAPO
Wydawca:
ZONA ZERO
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie