Rynek i katedra

Dostępność: 6 szt.

Cena: 38.22

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Stron:
284
Rok wydania:
2019
Oprawa:
Miękka
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2019-12-23
Status:
JEST
Wydawca:
NIEOCZYWISTE
Wydanie:
1
Waga
0.382 kg
EAN:
9788363391935

Od przełomu politycznego w 1989 roku trwają spory o media publiczne. Juliusz Braun. funkcjonujące publiczne radiofonii i telewizji. Analizuje główne obszary sporów dotyczące:

- formalne gwarancje i faktyczne relacje z niezależnymi urzędami publicznymi i organami, rolą organów regulacyjnych, w tym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz z wnioskami i wnioskami dotyczącymi polskich mediów publicznych ustawowych form spółek Skarbu Państwa;
- niezależne źródła finansowania, rola abonamentu lub niektórych danin międzynarodowych i finansowania komercyjnego;- zintegrowane, praktyczne rozumienie i metody egzekwowania zobowiązań z zakresu realizacji publicznej.

W końcowej części książki, krytycznie oceniając obecne międzynarodowe media publiczne, autor przedstawia możliwe scenariusze przemian Telewizji Polskiej i Polskiego Radia.


„Juliusz Braun jest osobą jedyną w Polsce osoby, która w kontaktach z mediami publicznymi ma unikalne doświadczenie uczestniczące w pracach legislacyjnych (jako parlamentarzysta i przewodniczący zarządu komisji sejmowej), regulatora (jako przewodniczący zarządu KRRiT) oraz zarządzającego (jako prezes TVP). Podejmowany temat mediów publicznych przez osoby z kompetentnymi kompetencjami tworzy przesłanki do oczekiwań na ciekawość i dodatek bardzo potrzebną wobec niewątpliwie niezbędnych mediów publicznych w Polsce. W wielu środowiskach toczy się dyskusja na temat przyszłości mediów, które z zasięgiem obejmują całą grupę społeczną, wszyscy obywatele działają na ich przekonanie, systemy wartości i pozycji społecznej.

Publikacja ma istotne walory poznawcze i może zainteresować medioznawców, ekspertów prawnych i ekonomicznych, studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, polityków oraz wszystkich zaciekawionych mediami, w sprawach publicznych. "
Parametry:
Stron:
284
Rok wydania:
2019
Oprawa:
Miękka
Format:
14,5x20,5
Data wydania:
2019-12-23
Status:
JEST
Wydawca:
NIEOCZYWISTE
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie