Religia SP 6 Szczęśliwi, którzy odkrywają.. pomoce

Dostępność: 26 szt.
19.79
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawnictwo:
Jedność
Stron:
136
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381449984

Publikacja została przygotowana na podstawie zeszytu ćwiczeń Szczęśliwi, którzy odkrywają piękno będącego pomocą dydaktyczną do podręcznika do klasy VI szkoły podstawowej o tym samym tytule, który realizuje wymagania programu ogólnopolskiego nauczania religii Przez prawdę, piękno i dobro zdobywamy świętość (nr AZ-2-02/20).

Przeznaczona jest dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, a zwłaszcza z niepełnosprawnością w stopniu lekkim, dysleksją, dysgrafią oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zawarty w niej materiał dydaktyczny jest dostosowany do specyfiki ich funkcjonowania, ze szczególnym uwzględnieniem trudności percepcyjnych. Karty pracy przygotowane są w formacie A4. Zastosowano odpowiedni rozmiar i kształt czcionki, by pomóc uczniom łatwiej poznać tekst i treści w nim zawarte. Zadania i ćwiczenia, dostosowane do możliwości uczniów, oraz grafika pozwalają im przyswoić i utrwalić wiedzę zdobytą w czasie lekcji. Atutem proponowanych kart pracy jest to, że pozwalają uczniom o SPE, uczącym się w klasach ogólnodostępnych i integracyjnych, realizować program i materiał równolegle ze swoimi kolegami i koleżankami z klasy.

Odbiorcy książki:

Karty pracy z dostosowaniem do specjalnych potrzeb edukacyjnych uczniów przeznaczone są dla dzieci ze szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych oraz ich katechetów.

Parametry:
Autor:
praca zbiorowa
Wydawnictwo:
Jedność
Stron:
136
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: