Brak towaru

Pyk i kupione

Dostępność: 0 szt.
30.62
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Tomasz Srokosz
Wydawnictwo:
Difin
Stron:
146
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788366491939
Dlaczego kupujemy? Ubrania żeby się okryć, jedzenie żeby zaspokoić głód, mieszkania żeby zapewnić sobie schronienie. Czyżby? Nawet dziecko wie, że to nieprawda. Po ulicach miast suną komercyjne wersje pojazdów z Rajdu Dakar! Rowery i narty światowych marek, na których sportowcy ustanawiają rekordy, są tłem do zdjęć na Instagramie! Kupując towary, zaspokajamy swoje rozmaite potrzeby, jednak nie chodzi tu wyłącznie o cechy określonej rzeczy, ale szerszy przekaz: oryginalny otwieracz do win sugeruje mój szczególny stosunek do tego szlachetnego trunku, czyniąc mnie koneserem!
Pandemia COVID-19, zamykając ludzi w domach, równocześnie przeniosła ich do internetu. Ta książeczka jest o tym, jak zmieniło się nasze podejście do ludzi i rzeczy, gdy większość relacji stała się wirtualna. Co to oznacza? Odpowiedź poznamy w kolejnych latach, ale już dziś widać, że nasze relacje straciły bezpośredni charakter. Rzeczy zyskały siłę oddziaływania na innych dzięki marce, nazwie, designowi i subtelnym sugestiom, że właśnie z takich cudów korzystamy. Siła oddziaływania zwielokrotniła się dzięki portalom społecznościowym.
Manipulacje, głównie te z wykorzystaniem internetu, stały się elementem naszej codzienności.
Parametry:
Autor:
Tomasz Srokosz
Wydawnictwo:
Difin
Stron:
146
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: