Prosto z ulicy. Sztuki wizualne w dobie mediów społecznościowych i kultury uczestnictwa

Dostępność: 21 szt.

Cena: 27.30

szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
  • Odbiór osobisty 0
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99
  • Paczkomaty InPost 12.99
  • Kurier DPD 14.99
  • Kurier INPOST 14.99
  • Kurier DPD Pobranie 19.99

Więcej o produkcie

Autor:
Łukasz Biskupski
Stron:
221
Rok wydania:
2018
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x20,5
Data wydania:
2018-01-01
Status:
JEST
Wydawca:
Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Wydanie:
1
Waga
0.248 kg
EAN:
9788362418817
Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje się ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treści kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwiały ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, że szybciej podejmuje się działalność profesjonalną?
Parametry:
Autor:
Łukasz Biskupski
Stron:
221
Rok wydania:
2018
Oprawa:
Miękka
Format:
14,8x20,5
Data wydania:
2018-01-01
Status:
JEST
Wydawca:
Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Ocena produktu
Zadaj pytanie