Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów

Dostępność: 2 szt.
31.37 zł Brutto
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99 zł Brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł Brutto
  • DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy 7.99 zł Brutto
  • Paczkomaty InPost 12.99 zł Brutto
  • Kurier DPD 14.99 zł Brutto
  • Kurier INPOST 14.99 zł Brutto
  • Kurier DPD Pobranie 19.99 zł Brutto
Więcej o produkcie
Autor:
Danuta Dziawgo
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Stron:
178
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Waga
0.15 kg
EAN:
9788381805834
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
Parametry:
Autor:
Danuta Dziawgo
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Stron:
178
Rok wydania:
2021
Oprawa:
broszurowa
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.