Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Symbol:
Dostępność:
6
szt.
Cena:59.61
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Barbara Pajchert
Stron:
438
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24
Data wydania:
2025-08-25
Status:
Nowość
Wydawca:
Petrus
Wydanie:
1
Seria:
Osoba i media
Waga
1.06 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788377208366
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy tych zagadnień. Praca ta, wpisująca się w aktualne dyskusje na temat roli nowych technologii w społeczeństwie, wnosi istotny wkład w badania naukowe z zakresu mediów oraz komunikacji. Świadomość profesjonalizacji vlogow, konieczności budowania własnej marki przez twórców rośnie, nie zawsze jednak świadomość czynników decydujących o wyróżnieniu się danego twórcy pośród wielości innych powstających treści jest wystarczająca we wszystkich aspektach tego procesu.prof. ucz. dr hab. Monika PrzybyszInstytut Edukacji Medialnej i DziennikarstwaUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w WarszawieJedną z form publikacji dostępnych w serwisie YouTube są vlogi, które stanowią, zdaniem Autorki formę komunikacji online, „integrującą video z autorską narracją, pozwalającą na prezentację własnych opinii, analiz i obserwacji". Ta forma narracji stała się dla wielu dziennikarzy atrakcyjnym narzędziem interakcji z odbiorcami, „wolnym od redakcyjnych ograniczeń oraz presji politycznych i ekonomicznych". To spostrzeżenie stało się dla powodem do podjęcia pracy nad dysertacją dotykającą zjawiska vlogów (video blog), skontekstowanego do wybranych przykładów dziennikarzy polskich. Tym samym Autorka wypełnia lukę badawczą w tym zakresie (temat słabo rozpoznany) interesującą i ciekawą pracą, wnoszącą do dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach, własny wkład teoretyczny.dr hab. Mirosław Lakomy, prof. UIKUniwersytet Ignatianum w Krakowie
Parametry:
Autor:
Barbara Pajchert
Stron:
438
Rok wydania:
2025
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24
Data wydania:
2025-08-25
Status:
Nowość
Wydawca:
Petrus
Wydanie:
1
Seria:
Osoba i media
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.