Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności
Symbol:
Dostępność:
1
szt.
Cena:67.52
szt.
Zamówienie telefoniczne: 791572838
Dostępność i dostawa
Wysyłka w ciągu: 3 dni
Cena przesyłki:
7.99
Odbiór osobisty0
DPD Pickup punkt odbioru / automat paczkowy7.99
Paczkomaty InPost12.99
Kurier DPD14.99
Kurier INPOST14.99
Kurier DPD Pobranie19.99
Więcej o produkcie
Autor:
Marian Gorynia,Joanna Kuczewska,Alojzy Z. Nowak
Stron:
246
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24
Data wydania:
2022-05-04
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Waga
0.52 kg
Kod kreskowy:
EAN:
9788320824896
Przedmiotem dociekań w niniejszej książce są współczesne wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach jednolitego rynku europejskiego.
W intencji redaktorów i autorów praca ma być swego rodzaju "hołdem naukowym" złożonym prekursorowi badań nad strategiami firm działających na jednolitym rynku europejskim, przedwcześnie zmarłemu Profesorowi Andrzejowi Stępniakowi . Zamieszczone tutaj rozważania mogą stanowić swoistą kontynuację dociekań prowadzonych przez Profesora.
Uwzględniając powyższy kontekst celem pracy jest po pierwsze określenie kluczowych uwarunkowań prowadzenia działalności biznesowej na jednolitym rynku europejskim. Po drugie celem pracy jest identyfikacja i ocena współczesnych wyzwań, z jakimi zmierzają się przedsiębiorstwa europejskie.
Chodzi tutaj w szczególności o konsekwencje globalnych przeobrażeń gospodarczych wywołanych pandemią Covid-19, zmiany strategii związane z Brexitem oraz realizacją czwartej rewolucji przemysłowej. Książka składa się z trzech części.
Pierwsza część została poświęcona zagadnieniom związanym z implementacją kluczowych etapów integracji tj. rynku wewnętrznego oraz unii gospodarczej i walutowej, wpływających na kształtowanie otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w UE.
W drugiej części zostały zaprezentowane kluczowe kwestie szeroko rozumianej polityki przedsiębiorczości w UE. W trzeciej części wyodrębniono główne obszary refleksji związanych z określeniem współczesnych wyzwań stających przed przedsiębiorstwami europejskimi.
Parametry:
Autor:
Marian Gorynia,Joanna Kuczewska,Alojzy Z. Nowak
Stron:
246
Rok wydania:
2022
Oprawa:
Miękka
Format:
17x24
Data wydania:
2022-05-04
Status:
JEST
Wydawca:
PWE
Wydanie:
1
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.